Хэрэглэгчийн зах зээл тогтвортой сэргэж байна
Хятадын Худалдаа аж үйлдвэрийн яамны Хэрэглээний сурталчилгааны албаны захирал Шю Шиньфэн хэлэхдээ "Энэ оны эхнээс Худалдааны яам хэрэглээг дэмжих янз бүрийн бодлого, арга хэмжээг хэрэгжүүлэх ажлыг эрчимжүүлж, хэрэглээг дэмжих олон төрлийн үйл ажиллагааг зохион байгуулж, хэрэгжүүлж, хэрэглээгээ сэргээх, өргөжүүлэхэд анхаарч байна" гэжээ.
Үндэсний Статистикийн Хорооноос 01-р сараас 02-р сар хүртэл гаргасан өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний жижиглэн худалдааны нийт борлуулалт, худалдааны байгууллагуудын 03-р сарын эхэн ба дунд үеийн үйл ажиллагаанд Худалдааны яамны гүйцэтгэсэн бизнесийн том мэдээллээр хяналт тавьж байсныг дүгнэн үзвэл хэрэглээний зах зээл тогтвортой сэргэх хандлага харагдаж байлаа.
Бараа материалын хэрэглээг дээшлүүлж, сайжруулж байна. 01-р сараас 02-р сар хүртэл гоёл чимэглэл, алт, мөнгөн эдлэл, тогтоосон хэмжээнээс дээш аж ахуйн нэгжүүдийн тавилга зэрэг шинэчлэгдсэн бараа бүтээгдэхүүний жижиглэн худалдаа 3.8 хувь, 5.9 хувь, 5.2 хувиар тус тус өссөн байна. Өргөн хэрэглээний барааны импорт 2 хувь орчим нэмэгдсэн. Хайнаний нөхцөл байдлаас үзэхэд, эхний улиралд Хайнаны оффшор арлуудын татваргүй борлуулалт 16. 9 тэрбум юаньд хүрсэн нь өнгөрсөн оны мөн үеэс 18 хувиар өссөн байна.
Үйлчилгээний хэрэглээ ихээхэн өссөн байна. Гуравдугаар сард үндэсний үйлчилгээний салбарын бизнесийн үйл ажиллагааны индекс 56.9 хувь, өмнөх сараас 1.3 хувиар өсөж, 3 сар дараалан өргөтгөлд орсон байна. 1-р сараас 2-р сар хүртэл үндэсний хоолны орлого жилд 9.2 хувиар өссөн бөгөөд Бээжин хотод удаан хугацаанд тогтсон зарим хоолны байгууллагууд 20 хувиас дээш өссөн үйлчлүүлэгчидтэй байжээ. Эхний улиралд Хятадын үндэсний кино тасалбарын орлого 13.5 хувиар нэмэгдэж, Хайнань болон бусад газрын аялал жуулчлалын орлого 20 хувиас дээш нэмэгдсэн байна.
Онлайн хэрэглээ тогтвортой өссөн. 01-р сараас 02-р сар хүртэл үндэсний онлайн худалдааны борлуулалт 2 триллион юаниас давсан бөгөөд энэ нь жилд 6.2 хувиар өссөн байна. Эдгээрийн дотор биет барааны онлайн худалдааны борлуулалт 1.7 триллион юаньд хүрч, 5.3 хувиар өссөн байна. Экспресс хүргэлтийн бизнесийн хэмжээ 16.4 тэрбумд хүрч, 4.6 хувиар өссөн байна.
Оффлайн хэрэглээ аажмаар нэмэгдэж байна. Янз бүрийн газарт явган хүний гудамж, бизнесийн дүүргүүдийн зорчигчдын урсгал эрс нэмэгдэж, зах зээлийн борлуулалт өссөөр байна. Гуравдугаар сард жижиглэн худалдааны индекс 50.6 хувиас сэргэсээр байв. 01-р сараас 02-р сар хүртэл тав тухтай дэлгүүр, их дэлгүүр, тусгай дэлгүүрүүдийн жижиглэн худалдааны борлуулалт товлосон хэмжээнээс дээгүүр худалдааны нэгжүүдийн дунд 10 хувь, 5,5 хувь, 3,6 хувиар өссөн байна.
Хот, хөдөөгийн хэрэглээ нэгэн зэрэг дахин сэргэв. Хотын худалдаа сайжирч, хотын хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний жижиглэн худалдааны борлуулалт 01-р сараас 02-р сар хүртэл жилд 3.4 хувиар өссөн байна. Шяний худалдааны тогтолцооны бүтээн байгуулалт зогсолтгүй урагшилж, хөдөөгийн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний жижиглэнгийн борлуулалт 4.5 хувиар өссөн байна. Жянсү, Хэнань, Хубэй, Сычуань зэрэг нь хэрэглээний гол мужууд бөгөөд нийгмийн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний жижиглэн худалдааны нийт борлуулалт 4 хувиас дээш нэмэгдсэн байна. Энэ нь Хятад улсад хэрэглээний өсөлтөд чухал дэмжлэг үзүүлэх үүрэг гүйцэтгэсэн байна.
Дотоодын эрэлтийг өргөжүүлэх, хэрэглээг дэмжих бодлого, арга хэмжээг тасралтгүй хөгжүүлж, нийлүүлэлтийн бүтцийг тасралтгүй сайжруулахын тулд дараагийн алхамд хэрэглээний зах зээл сэргэх хандлагыг харуулсаар байх болно гэж Шю Шинфэн хэлжээ.
Найруулагч: | Ш.Цогзолмаа |
Эх сурвалж: | http://www.people.com.cn/ |